Povijest Tvrtke & Namjera
Tvrtka HELM d.o.o. osnovana je u srpnju 1995. Namjera njenih osnivača i vlasnika bila je okupiti tim stručnjaka koji bi radili na sustavima za mjerenje energije kako za privatne potrošače tako i za industriju.
Vrijeme osnivanja tvrtke korespondiralo je s početkom većeg upliva elektroničkih brojila potroška električne energije u kućanstvima, koja su do tada većinom bila opremljena tradicionalnim elektromehaničkim brojilima poznatim pod nazivom ‘feraris’ brojila.
Već je tada bilo jasno, da će zbog porasta cijene električne energije i uvođenja složenih tarifnih sustava, te zbog sve strožih zahtjeva za kvalitetom električne energije i potrebe za bilježenjem elemenata kvalitete isporučene energije jedino rješenje biti elektroničko brojilo. Također je bilo jasno da će na kraju zbog manje sirovina ugrađenih u brojilo, takvo elektroničko brojilo sa svim navedenim funkcijama biti jeftinije od klasičnog, koje je najviše moglo registrirati kumulativnu potrošnju na dva različita brojčanika.
Tijekom dugogodišnje (od 1995 do 2005) suradnje s tvrtkom RIZ Odašiljači d.d. HELM je za tu tvrtku uspio razviti čitavu paletu jednofaznih i trofaznih brojila te niz različitih komunikatora za očitavanje brojila. Brojila dizajnirana u HELM-u u proizvodnji se nalaze još i danas

Certifikat
Tvrtka HELM d.o.o. ima certifikat za Sustav Upravljanja u skladu s normom ISO 9001:2015, nadziranim od strane TÜV Croatia, TÜV NORD GROUP.
CERTIFIKAT SUSTAVA UPRAVLJANJA
TÜV je danas sasvim sigurno sinonim za kvalitetu. Tradicija od preko 140 godina, lista referenci na kojoj se nalazi izuzetno veliki broj uglednih tvrtki iz cijelog svijeta, te pozivanje na TÜV certifikate i izvještaje o ispitivanju u dokazivanju kvalitete svojih proizvoda i usluga su najbolji dokaz za to.
Tvrtke koje posjeduju ovaj certifikat prepoznate su kao tvrtke kojima je kvaliteta proizvoda i usluga na prvom mjestu. Znak TÜV-a je ulaznica za svjetsko tržište.

Sustav upravljanja kvalitetom
Politika kvalitete i ciljevi
Naš poslovni uspjeh počiva na postizanju zadovoljstva kupaca isporukom kvalitetnih proizvoda i usluga nudeći moderna i inovativna tehnička rješenja uz stalno snižavanje troškova. Naši proizvodi, usluge i podrška jednake su kvalitete i pouzdanosti onima velikih kompanija, ali uz zadržanu dozu fleksibilnosti koja nam omogućuje prilagodbu zahtjevima korisnika.
Razvili smo vlastiti sustav kvalitete utemeljen na normi HRN EN ISO 9001:2015, čime osiguravamo stalno podizanje razine kvalitete, stručno i nepristrano obavljanje poslova, uz sustavno ispunjavanje svih zahtjeva zakonske regulative i ugovorne dokumentacije, kao i zahtjeva kupaca, uz zaštitu njihovog interesa
Naši zaposlenici posjeduju visoku stručnost, te višegodišnje iskustvo u ovome poslu. Svi zaposlenici, uključujući i direktora kao najodgovornijeg čimbenika, obvezni su održavati jedinstveni pristup kvaliteti, od prvog kontakta s kupcem pa sve do isporuke.
Zbog stalnih promjena u svijetu, posebna pozornost se posvećuje kontinuiranom obrazovanju svih zaposlenih, prilagodbi poslovnih procesa te poboljšanjem prijenosa znanja između djelatnika tvrtke. Kontinuirano se usvajaju i razvijanje novi proizvodi, usluge i tehnologije.
Utvrđene su jasne odgovornosti i ovlaštenja za svakog djelatnika, definirana su znanja nužna za ispunjenje tih odgovornosti.
Stalnim investiranjem u proizvodnu i mjerno-ispitnu opremu postižemo potrebnu kvalitetu rada i osiguravamo konkurentnost na tržištu;
Odabirom i stalnim nadzorom nad dobavljačima i kooperantima osiguravamo potrebnu kvalitetu ulaznih sirovina u svrhu realizacije kvalitetnih proizvoda i usluga. Stvaramo i održavamo dobre poslovne odnose i dugoročnu suradnju s dobavljačima.
HELM Danas
Od 2011 god. tvrtka je krenula u razvoj cijele palete novih proizvoda i usluga namjenjenih energetskim tvrtkama kao što su npr.: