Politika kvalitete
Naš poslovni uspjeh počiva na postizanju zadovoljstva kupaca isporukom kvalitetnih proizvoda i usluga nudeći moderna i inovativna tehnička rješenja uz stalno snižavanje troškova. Naši proizvodi, usluge i podrška jednake su kvalitete i pouzdanosti onima velikih kompanija, ali uz zadržanu dozu fleksibilnosti koja nam omogućuje prilagodbu zahtjevima korisnika.
Razvili smo vlastiti sustav kvalitete utemeljen na normi HRN EN ISO 9001:2015, čime osiguravamo stalno podizanje razine kvalitete, stručno i nepristrano obavljanje poslova, uz sustavno ispunjavanje svih zahtjeva zakonske regulative i ugovorne dokumentacije, kao i zahtjeva kupaca, uz zaštitu njihovog interesa
Naši zaposlenici posjeduju visoku stručnost, te višegodišnje iskustvo u ovome poslu. Svi zaposlenici, uključujući i direktora kao najodgovornijeg čimbenika, obvezni su održavati jedinstveni pristup kvaliteti, od prvog kontakta s kupcem pa sve do isporuke.
Zbog stalnih promjena u svijetu, posebna pozornost se posvećuje kontinuiranom obrazovanju svih zaposlenih, prilagodbi poslovnih procesa te poboljšanjem prijenosa znanja između djelatnika tvrtke. Kontinuirano se usvajaju i razvijanje novi proizvodi, usluge i tehnologije.
Utvrđene su jasne odgovornosti i ovlaštenja za svakog djelatnika, definirana su znanja nužna za ispunjenje tih odgovornosti.
Stalnim investiranjem u proizvodnu i mjerno-ispitnu opremu postižemo potrebnu kvalitetu rada i osiguravamo konkurentnost na tržištu;
Odabirom i stalnim nadzorom nad dobavljačima i kooperantima osiguravamo potrebnu kvalitetu ulaznih sirovina u svrhu realizacije kvalitetnih proizvoda i usluga. Stvaramo i održavamo dobre poslovne odnose i dugoročnu suradnju s dobavljačima.
Ciljevi
Opredjeljenost za ispunjavanje zahtjeva i za neprekidno poboljšavanje učinkovitosti sustava upravljanja kvalitetom HELM-a proizlazi iz svega gore navedenog.